gamers shackbattlefield 2battlefield heroesfar cry

Krátké recenze her

Bad Day L.A.
X3: Reunion
Frizt 9

Bad Day L.A.

Recenze Bad day L.A. Recenze Bad day L.A. Recenze Bad day L.A. Už Vás štvou ty kvanta debilních katastrofických filmů. Už nemůžete ani vidět toho nažehlenýho dokonalýho hrdinu jak s nutně bělostně čistým tílkem zachraňuje svoji rodinu, děti a exmanželku, dědu a křečka. Exmanželku v podání nějaké blond krasavice, která se bez ohledu na situaci dokáže namočit jen, aby divák měl aspoň trochu té zábavy při sledování. Tak právě pro Vás je určená hra Bad Day L.A. Jako bezdomovec se snažíte vyváznou z jedné velké katastrofy. Vše začíná na dálnici , kde zuřivě se rvete se svým nákupním vozíkem plným veteše na druhou stranu, když spadne letadlo plné jakési toxické látky, která z lidí dělá zombí. Pak najednou zachraňujete nejen sebe ale i nemocného kluka. Ale tohle není vše následně se přimotáte k likvidace teroristů, překupníků drog, gangů, mexických rebelů.. atd. To vše je poddáno s nutnou dávkou nadsázky a ve skvělé komiksové grafice. Nenásilně se pak prodíráte příběhem kde si říkáte ještě tuhle misi a jsem zachráněn a vono se zase něco zvrtne a objeví se další problém. Prostě ten nejhorší den jakej si dovedete představit v kůži bezdomovce, který sice byl původně agent ale potom co běhal po kanceláří nahej a házel po šéfovi výkaly skončil tak jak skončil s nenávistí vůči celému okolí. Takže nečekejte klasickej slavnej konce s haldou metálů a fanfárami. Přinejmenším zajímavá hra, která pobaví a skvěle se odreagujte.
Hodnocení 7/10
Vývojáři: Enligh
Můj herní čas: 7 hod
Systémové nároky: 1.6 GHz CPU, 256MB RAM, 256 grafika, 8x CDRomka, DirectX 9.0c, 2GB na disku,

X3 Reunion

V této hře si jste svým pánem, máte spoustu možností obchodovat, bojovat, budovat. Obchodování je asi nejlepší. Můžete obchodovat se spoustou různých minerálů, jídel, zbraní.. Ze začátku jen létáte se svou nákladní lodí a hledáte nejlepší ceny, pak se obchod rozjede. Koupíte satelity, abyste věděli co se kde děje, jak rostou nebo klesají ceny. Taky si koupíte další lodě nastavíte trasy. Takže z „podomního prodavače“ s stanete majitelem obrovské flotily. . To samé platí o boji, kdy začínáte s ubohou stíhačkou. Budování tím se dá myslet spousta věcí od vesmírných stanic, obchodních/bojových flotil. Rozhodně si můžete vybrat svou cestu např obchodníka, žoldáka (na vesmírných stanicí dostanete spoustu úkolů např. : zachránit, porazit, odvést, přivézt), policistu (koupíte si odznak a můžete lovit piráty za peníze)… Takže pokud máte chuť proslavit se v celém vesmíru, vybudovat impérium, je tahle hra skvělá volba.
Klady:
- grafika
- obchodování
- bojování
- možnosti
- rozsáhlost vesmíru
- rozlišné rasy, různé obchodní možnosti, další typy lodí
Zápory: - časem stereotypní
- ze začátku složité (za pár hodin si zvyknete)

Hodnocení 80%

Fritz 9

Tato hra je skvělá volba pokud nemáte s kým hrát, nebo se chcete zlepšit. Graficky je na slušné úrovni, máte možnost si zvolit z několika typů šachovnic a pohledů (3D a 2D), za zmínku stojí komentář (jde vypnou), který vtipně doplňuje hru. Častým zklamáním u šachových her je obtížnost to zde však neplatí. Obtížnost si hra nastavuje sama podle vašich schopností, tak aby partie byla vyrovnaná a zajímavá. Lze si i ručně zvolit obtížnost a typ hry. Další příjemnou možností je hrát přes internet (utkat se s přáteli, vyhrát peníze). Abyste mohli plnohodnotně hrát po internetu je nutné zakoupit registraci. Dále hra nabízí zápisy šachových partií a výuku zahájení, koncovek, rady při hře na výhodné/nevýhodné tahy.
Hodnocení 90%

Jade Empire Special Edition

Jade Empire Special Edition je předělávka z Xbodu 360 na PC od BioWare a jako každé RPG od těchto kanadských RPG bohu je naprosto dokonalé. Netrpí žádnými neduhami konverze. Ovládání je sice trochu těžkopádné ale rychle Vám přejde do kůže a je rozhodně lepší než mačkat zběsile dvě tlačítka a doufat že se to nějak povede jak to bývá u podobných her. Příběh má hlavu a patu a příjemné nečekané zvraty ve stylu klasických Baldurs Gate, IceWind Dale.... Nechci prozrazovat o co půjde, ale do určité míry mi to připomnělo Baldurs Gate Thoren of Bhaal. Dalším prvkem, který jsme tak milovaly na starých RPG jsou společníci s charakterem, kteří mají svou vlastní minulost, bojový styl a překvapivě reagují na Vaše činný. Jediným trochu přebytečným prvkem je minihra s letadélkem ale dá se to přeskočit, takže jakoby to tam nebylo.

Jade Empire je prostě dobrá hra, která si zaslouží pozornost všech co mají něco dočinění s BioWare nebo jen hltají asijské bojové filmy.
Hodnocení: 80%

Sony PSP - hry a herní konzole za bezva ceny !